۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۸:۳۵

دبیر هیئت اسکیت خراسان شمالی مطرح کرد:

نبود سالن مانعی برای حضور تیم اسکیت در رقابت کشوری

نبود سالن مانعی برای حضور تیم اسکیت در رقابت کشوری

بجنورد - دبیر هیئت اسکیت خراسان شمالی گفت: نداشتن سالن تمرین، اسکیت بازان را از تحقق برنامه های هیئت دور می سازد.

مسعود شریفیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: وضعیت آب وهوا و نزدیک شدن به فصل سرما، سبب وقفه در برنامه های تیم اسکیت به علت نبود سالن مناسب و هزینه‌های اجاره آن شده است.

وی تصریح کرد: نبود سالن سبب می شود هیئت اسکیت هزینه زیادی را صرف اجازه سالن در فصل سرما کند، که با توجه به مشکلات اقتصادی، این امر مانع از حضور تیم به مسابقات متعدد می شود.

شریفیان اظهار داشت: نوپا بودن ورزش اسکیت در استان، کم توجهی و نبود تعامل مسئولان استانی و فدراسیون به همراه مشکلات مالی از دغدغه هایی است که پیش از این نیز هیئت اسکیت با آن دست و پنجه نرم می کرد.

وی در خصوص تعامل هیئت اسکیت استان با آموزش و پرورش و استعدادیابی از دانش اموزان افزود: رایزنی‌های مربوط  با آموزش و پرورش دراین خصوص انجام شده اما به علت برنامه‌های فشرده تحصیلی دانش آموزان و اختصاص سالن های آموزش پرورش به مدارس، مقررشد از ابتدای سال ۱۳۹۵ برنامه‌های استعدادیابی اجرایی شود.

دبیر هیئت اسکیت خراسان شمالی همچنین به کمبود مربی مدرک دار در استان اشاره کرد وگفت: اکثرمربیان اسکیت این استان به صورت تجربی به فعالیت مربیگری می‌پردازند، اما بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال کلاس‌های مربیگری اسکیت نیز توسط هیئت برگزار می‌شود.

وی درارتباط با برنامه های هیئت اظهار کرد: تاکنون مسابقاتی در سطح شهرستان و استان در راستای آمادگی بانوان و آقایان برگزارشده است و درجهت فرهنگ سازی نیز کلاس‌های آموزشی - تفریحی برای کودکان توسط هیئت برنامه ریزی شد.

به گفته وی تیم منسجمی دراستان وشهرستان بجنورد تشکیل شده که تمرینات خود را منطبق با برنامه های هیئت انجام می دهند.

کد خبر 2988108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha